Treningi Ogólnorozwojowe - Trenuj z Wilkiem!

Dbamy o rozwój fizyczny ciała i rozwój mentalny, wykorzystując kalistenikę — czyli trening z masą własnego ciała.

Chcesz wznieść swoją sprawność i determinację na wyższy poziom?

To świetnie! Treningi z masą własnego ciała to idealny początek zmiany, ale też świetna — nieobciążająca stawów alternatywa dla siłowni!

Dlaczego warto wybrać treningi ogólnorozwojowe?

Czym wyróżnia się na tle ćwiczeń na siłowni?

Wszechstronność ćwiczeń

Treningi z masą własnego ciała angażują wiele grup mięśniowych.

Brak konieczności specjalistycznego sprzętu

Wystarczy otwarta przestrzeń, co sprawia, że treningi są bardziej dostępne i ekonomiczne.

Motywacja grupy

Wspólne wysiłki, rywalizacja i wzajemne wsparcie mogą pomóc utrzymać regularność treningów oraz podnieść poziom zaangażowania i entuzjazmu.

Poprawa zdrowia sercowo-naczyniowego

Regularne ćwiczenia tego typu mogą obniżać ryzyko chorób serca, nadciśnienia i cukrzycy typu 2.

Wzmacnianie rdzenia i postawy

Wiele ćwiczeń z masą własnego ciała przekłada się na redukcję bólu pleców oraz poprawę ogólnej stabilności ciała.

Elastyczność i skalowalność

Treningi są odpowiednie zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych

Trochę hisotrii od prezesa Klubu Sportowego Wilk - Mateusza Leman

Wraz z Dawidem i Sebastianem prowadziliśmy treningi kalisteniki w Świeciu na schyłku szkoły średniej — stało się to wtedy wspaniałą przygodą i sposobem na życie.

Treningi ogólnorozwojowe Świecie

Prowadziliśmy pierwszy taki klub w Świeciu i drugi po Calistenics Academy z Bydgoszczy w Polsce!

Występowaliśmy na różnych wydarzeniach, pokazując zaawansowane figury, które po dziś dzień robią ogromne wrażenie.

Wykorzystujemy też przenośne drążki czy poręcze, do bardziej zaawansowanych ćwiczeń i figur.

Zmieniliśmy nie tylko swoją sylwetkę, ale nauczyliśmy się dyscypliny i sięgania po swoje marzenia pełną piersią.

Kto będzie Twoim trenerem?

Aktualni trenerzy to wychowankowie Mateusza, Dawida i Sebastiana, którzy z pasją i oddaniem dalej pielęgnują swoje umiejętności, a także swoich wychowanków.

Mateusz Koślak

Mateusz Koślak

Mistrz Świata Juniorów ISF 2022
Mistrz WSZECHWAG SLPCH 2021
Mistrz Polski SLPCH 20-23r >75 kg

Jak wyglądają treningi ogólnorozwojowe?

W jaki sposób prowadzone są treningi?

Rozgrzewka

Początkowy etap treningu, który ma na celu przygotowanie ciała do bardziej intensywnych ćwiczeń. Może obejmować dynamiczne rozciąganie, skakanie, krążenie rękoma i nogami oraz inne aktywności, które zwiększają przepływ krwi i elastyczność mięśni.

Ćwiczenia siłowe

Pompki
Wzmacniają mięśnie klatki piersiowej, ramion oraz core.

Przysiady
Angażują mięśnie nóg, pośladków i core’u, poprawiając siłę i stabilność.

Podciąganie się
 
Wzmacnia mięśnie pleców, ramion i mięśnie rąk, poprawiając siłę górnej partii ciała.

Pompki
Wzmacniają mięśnie klatki piersiowej, ramion oraz core.

Przysiady
Angażują mięśnie nóg, pośladków i core’u, poprawiając siłę i stabilność.

Podciąganie się
 
Wzmacnia mięśnie pleców, ramion i mięśnie rąk, poprawiając siłę górnej partii ciała.

Ćwiczenia wytrzymałościowe

Planki 
Wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i rdzenia poprzez utrzymanie pozycji deski.

Mountain climbers
 Intensywne ćwiczenie aerobowe angażujące mięśnie brzucha, ramion i nóg.

Skakanka
Doskonałe do poprawy kondycji sercowo-naczyniowej oraz koordynacji.

Planki 
Wzmocnienie mięśni brzucha, pleców i rdzenia poprzez utrzymanie pozycji deski.

Mountain climbers
 Intensywne ćwiczenie aerobowe angażujące mięśnie brzucha, ramion i nóg.

Skakanka
Doskonałe do poprawy kondycji sercowo-naczyniowej oraz koordynacji.

Ćwiczenia mobliności

Rozciąganie mięśni po treningu, pomagają poprawić elastyczność i zmniejszyć ryzyko kontuzji.

Trening obwodowy

Wykonywanie serii ćwiczeń w określonym czasie lub ilości powtórzeń, z minimalną lub bez przerw między nimi. To pozwala na efektywne spalenie kalorii i rozwijanie różnych aspektów kondycji fizycznej.

Trening interwałowy

Kombinacja intensywnych ćwiczeń krótkiego okresu wysiłku z krótkim odpoczynkiem. Pomaga poprawić wydolność oraz spalić kalorie.

Jakie są do wyboru grupy treningowe?

Dla kogo są nasze zajęcia i jak wpływają na ciało i umysł trenującego?

treningi ogólnorozwojowe dla dzieci Świecie

Dziecięca

Od 8 do 12 lat

Treningi pomagają w rozwijaniu zdolności motorycznych, równowagi i koordynacji ruchowej u dzieci, co jest kluczowe dla ich rozwoju fizycznego.

Ćwiczenia siłowe, takie jak przysiady i pompki, pomagają w budowaniu siły mięśniowej oraz wspierają zdrowy rozwój układu kostnego.

Aktywność fizyczna pomaga dzieciom radzić sobie ze stresem, poprawia nastrój i zwiększa poczucie własnej wartości.

Regularne treningi mogą pomóc w kształtowaniu nawyków związanych z aktywnością fizyczną, które korzystnie wpłyną na zdrowie w przyszłości.

Treningi ogólnorozwojowe Świecie

Młodzieżowa

Od 13 do 16 lat

Treningi pomagają w rozwijaniu siły mięśniowej oraz wytrzymałości, co przekłada się na poprawę zdolności sportowych i ogólnej sprawności fizycznej.

Regularna aktywność fizyczna pomaga w utrzymaniu zdrowej masy ciała oraz kompozycji ciała, co jest ważne w okresie intensywnego wzrostu.

Treningi mogą zachęcać młodzież do zdrowszego odżywiania się i zwiększenia świadomości żywieniowej.

Aktywność fizyczna poprawia kondycję sercowo-naczyniową i ogólną wydolność organizmu.

Treningi w grupie mogą pomóc w nawiązywaniu relacji społecznych i rozwijaniu umiejętności współpracy oraz komunikacji.

treningi ogólnorozwojowe dla kobiet

Grupa kobieca

Dziewczyny i kobiety 16+

Treningi z masą własnego ciała lub treningi siłowe pomagają w uzyskaniu sprawnej i wysportowanej sylwetki

Regularna aktywność fizyczna obniża ryzyko chorób serca, nadciśnienia i cukrzycy typu 2, które mogą być bardziej problematyczne w późniejszym wieku.

Treningi pomagają w kontroli wagi oraz utrzymaniu zdrowej kompozycji ciała. Kształty, których nabierzesz, dodadzą Ci pewności siebie.

Ćwiczenia rozciągające i zwiększające zakres ruchu pomagają w utrzymaniu elastyczności stawów i w codziennych obowiązkach.

Treningi mogą pomagać w redukcji stresu, poprawie samopoczucia i zdobywaniu pewności siebie.

W jaki dni i gdzie odbywają się treningi ogólnorozwojowe?

Poniedziałki od 17:00 w SP5 Przechowo
Środy od 18:30 do 13:30 sala rozgrzewkowa Hala Widowiskowo Sportowa w Świeciu.

Dobrze! Jak dołączyć do wybranej grupy?

W 3 prostych krokach!

Wypełnij formularz poniżej, aby wybrać grupę która Cię interesuje.

Poczekaj na telefon w celu informacji o miejscu i godzinie treningu.

Przyjdź na trening, zapisz się do klubu i dołącz do grupy na Facebooku!

Wypełnij formularz i przyjdź na pierwszy próbny trening ogólnorozwojowy!

Po rejestracji skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

Kalistenika

Twoje dane są bezpieczne i nie są udostępniane innym podmiotom. Wykorzystujemy je tylko w celach informacyjnych o treningach, meczach i nadchodzących wydarzeniach integracyjno-sportowych.

Inne opinie

Paulina Wierzchucka

Mama Filipa z grupy Kazimierz Deyna

5/5

Filip uwielbia chodzić na treningi i jest bardzo zadowolony 😊 Treningi prowadzone z ogromną pasją i sercem 🧡 przede wszystkim super podejście do dzieci, jest dyscyplina, która uczy nasze dzieci współpracy, wzajemnego szacunku, niesienia pomocy tym słabszym a przede wszystkim super zabawa. Dzieciaki wręcz są zachwycone i uwielbiają uczęszczać na treningi. Szczęście naszych dzieci jest najważniejsze i z całego serca polecam Klub Sportowy Wilk.
Dziękujemy że nasze dzieci mogą w takim klubie trenować i rozwijać swoje umiejętności 💪💪🧡🧡
Auuuu 🐺🐺🐺🐺

Bartlomiej Kłos

Tata Michała z grupy Zbigniewa Bońka

5/5

Dzieci bardzo chętnie przychodzą na treningi. Dodatkowo grupy podzielone pod względem umiejętności dzięki czemu dzieci czują się komfortowo podczas zajęć. Klub bierze udział w różnego rodzaju turniejach oraz w Młodzieżowej Lidze Wilka, która przyciąga coraz więcej kibiców. Ponadto organizacja innych zajęć dla dzieci oraz półkolonii. Bardzo polecam Klub Wilk

Paulina Kwiecińska

Mama Sebastianaz grupy Kazimierz Deyna

5/5

Serdecznie polecam.
Miła atmosfera.
Zarówno syn jak i rodzice bardzo zadowoleni

Scroll to Top